اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدیرکل هواشناسی هرمزگان:

مردم اخبار و اخطاریه‌های هواشناسی را صرفا از خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند/ سامانه بارشی چهارشنبه از استان خارج می‌شود

مدیرکل سازمان هواشناسی هرمزگان گفت: ضمن تکذیب تمامی اطلاعیه و اخطاریه‌های منتشر شده در فضای مجازی به نام انجمن هواشناسی قشم، از مردم می‌خواهیم اخبار هواشناسی را تنها از خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کنند.

مردم اخبار و اخطاریه‌های هواشناسی را صرفا از خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند/ سامانه بارشی چهارشنبه از استان خارج می‌شود

سعید رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تکذیب برخی اخطاریه‌های که با نام هواشناسی استان در فضای مجازی در حال انتشار است اظهار داشت: سازمان هواشناسی تمامی اطلاعیه‌های خود را از طریق سایت منتشر می‌کند و در برخی مواقع اطلاعیه‌ها از طریق پیامک به مدیران استانی ارسال می شود.

وی افزود: سازمان هواشناسی هرگونه اطلاعیه و اخطاریه ای که از راه های دیگر ازجمله فضای مجازی با نام این سازمان در حال انتشار است و با اغراق های غیرقابل باور موجب نگرانی و ترس شهروندان و گردشگران می‌شود را قویا تکذیب می‌کند.

رنجبر گفت: اخطاریه‌های هواشناسی صرفا از طریق مراجع رسمی خبری منتشر می‌شود و از مردم می‌خواهیم تنها از طریق خبرگزاری‌های معتبر، اخبار و اطلاعیه‌های هواشناسی را پیگیری کنند.

وی در ادامه از پایداری سامانه بارشی در روز سه شنبه در جزایر غربی و همچنین بخش های شمالی استان خبرداد و بیان داشت: دریا روز سه شنبه مواج خواهد بود و اخطاریه‌های لازم به سازمان بنادر و دریانوردی استان ارسال شده و تردد شناورها به تصمیم سازمان بنادر وابسته است.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان هرمزگان گفت: این موج و سامانه بارشی از روز چهارشنبه از استان خارج می‌شود و جو آرامی در ایام پایان هفته شاهد خواهیم بود.

وی در پایان اظهار داشت: موج بعدی بارشی احتمالا در روزهای 11 و 12 فروردین وارد استان می شود که جزئیات بیشتر آن طی روزهای آینده منتشر می‌شود.

گفتنی است، اطلاعیه‌هایی در فضای مجازی نسبت به وقوع طوفان‌های دریایی هولناک در محدوده دریایی بنادر، سواحل و جزایر استان‌های خوزستان، بوشهر و غرب هرمزگان هشدار داده بودند که از سوی سازمان هواشناسی استان هرمزگان تکذیب شد.

انتهای پیام/88045/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول